Run the world

Nu har jag äntligen fått sätta mig för att bara ta det lugnt.
Efter jobbet åkte jag direkt till gymmet och tränade lite mer än en timme med hjärtat mitt. Sedan åkte vi hem och sorterade tvätt, ner i tvättstugan och satte på en maskin & eftersom vi började tvätta såhär sen lär vi hålla på hela kvällen, men det gör inget när vi har en massa filmer vi kan titta på. Lagat mat har jag också hunnit med, det blev lax & ris. Nu sitter jag här en liten stund innan vi ska hitta en film vi vill se.

Imorgon ska vi se Pirates, äääntligen! Det kommer bli mys, jag&älskling, Sören&Anna och Affe. Snart kommer Baksmällan 2 också ut, den måste jag se!

Aja, nu ska jag inte tråka ut er fredag, haha vi hörs imorgon friends.

Känns som att detta är ganska mycket Gagas eller Rihannas stil!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0