Små pluttar

Hej!

Igår hade jag och älskling två år tillsammans, de bästa åren i mitt liv och fler ska det bli ♥ som jag älskar min lilla nuss.

Idag var jag i skolan från åtta (skulle ha varit om inte tåget var över 30 minuter sent) till halv tio, sedan var vi klara med redovisningen som gick bra, precis som vi trott. Åkte sedan hem för att sätta igång med lite tvätt, nu har jag snart tvättat två maskiner och så tar jag resten imorgon. Ska iväg och träna sen, det blir ett Combatpass idag, hoppas älskling vill följa med dit lite tidigare så tänkte jag antingen jogga en halvtimme eller styrketräna, får se vad jag känner för.

Idag saknar jag mina små syskon, det var ett tag sedan vi sågs nu så det börjar bli dags att ses igen. Hoppas det blir snart ♥ Satt och tittade igenom gamla foto och jag kan inte fatta att de har blivit så stora, jag ser fortfarande dom som så små att man kan bära rundor på dom..

Hur sör är inte denna lilla tjejen?

Philip & Mike

Jag & Mike, så gammal! Tänk att han snart fyller 8.

Mina små pluttar ♥

Emma, som har blivit så stor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0