The show goes on

Godmorgon på er!

Idag ska jag jobba, känner inte alls för det.. Jag vill bara sova tills jag vaknar av mig själv (även om det är vid åtta tiden). Jag har ont i magen också, usch, mår verkligen illa. Hoppas att det är för att jag är trött..
Efter jobb ska jag direkt ner till gymmet, antingen blir det en timme styrketräning eller så går jag på ett Combat-pass, får se vad jag känner för senare.

Igårkväll satt jag och letade tips på vilka affärer man måste besöka när man är i NY och det är ju inte lite affärer jag har skrapat ihop än så länge. En hel dag med shopping låter inte helt fel i mina öron. Jag längtar tills vi åker dit, det ska bli så häftigt. Men först en vecka i Turkiet, ååh SOL&BAD! Det ska bli underbart.

Dags att röra på mig, bussen går om 20, måste hinna äta innan. Puss


Kommentarer
M E R E I

- åh vill också resa!

2011-05-30 @ 12:41:37
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0