Villa Begonia

Woho, jag pratade precis med min förra handledare som jag haft under denna terminens praktik. Frågade henne om hon hade placerat mig inför nästa termin då jag ska vara i förskolan. Hon sa att det antagligen blev Begonia, de hade mailat henne och sagt att de ville ha mig :) miiiik. Det var där jag var vikarie förra veckan och trivdes så bra, det känns jättebra att jag ska vara där, det ser jag fram emot.

"De mejlade mig om att de vill ha dig som student :)"

Nu ska jag väcka mitt hjärta som sovit sedan, ja jag vet inte, hela kvällen typ. Undra om jag kan få liv i honom, har försökt nu i en timme, eller två. Annars får jag se film själv. Ha en trevlig fredag mina vänner.


Kommentarer
M E R E I

- trevlig helg :)!

2011-05-28 @ 01:35:17
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0