En ny vecka

och jag ska snart gå för att ta mig till praktiken. Jag hoppas inte att det blåser mycket ute mer. Tar med mig extrakläder fall i fall. Idag kommer min mentor ut på besök hos mig, hon ska titta på när jag har en samling. Det kommer nog gå bra, jag ska dock hålla i samlingen som jag hade förra veckan som inte gick så bra. Funderar på att ändra om den lite så att det är mer intressant för barnen, kanske. Vet inte om det hade med gruppen att göra eller att samlingen var lång eller bara tråkig. Vi får se hur det går idag.
Efter pratikek var det meningen att jag skulle dra mig till gymmet men jag har grymt ont i mitt knä och mår illa. Hoppas inte att någon dum sjukdom kommer till mig nu, jag har inte tid! Efter praktiken åker jag ner till stan istället och köper nytt busskort, nya tights och går runt och tittar tills Anna är klar. Då åker vi hem till henne och planerar lite inför vår kommande uppsats vi ska skriva.. Not fun! Men det måste göras. Sedan blir det nog några avsnitt despan också, det tackar jag inte nej till :) Dags att röra mig, hejhopp!
Halloween


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0