Film efter film efter film med min Anna-banana ♥

Efter att ha bosatt mig hos Anna i helgen är jag nu hemma för att jag hade tagit tvättid, söndag morgon..mindre spännande. Men det är väl lika bra att få det gjort! I helgen har jag som sagt varit hos Anna, vi har haft en riktig slappehelg med jag vet inte hur många filmer och Desperate Housewives ♥ Supermysig helg och ibland behöver man en sån också. Ligga i soffan och titta på film efter film, för att tillslut gå och lägga sig, vakna och sätta sig i soffan igen haha, så har vår helg sett ut. Killarna var iväg i Amsterdam, kommer hem idag någon gång :) Har saknat min lilla bebis men det var skönt att ha en helt oplanerad helg och bara vara.

Nu laddar jag ner lite filmer (som om jag inte fått nog i helgen). Jag har inte sett sex and the city två så den tänkte jag titta på! Vet inte riktigt vad som händer idag, får se när Chille kommer hem om han är helt död eller om han vill åka till ättekulla kanske! Jag måste i alla fall skriva klart min planering till VFT:n. Eller planerat har jag gjort ska bara koppla aktiviteterna till målen så att jag kan visa mina handledare det imorgon och se vad de tycker.

Nu blev visst filmen klar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0