Jobb!

Om tio minuter ska jag gå ner till Ga för att ta bussen till Brunnsparksskolan där jag ska vara vikarie idag. Det ska bli roligt att komma tillbaka men jag har sjukt ont i ryggen idag, sovit på något konstigt sätt antar jag :/ Hoppas det går över. Det är i vilket fall som helst inte så många timmar jag ska jobba, slutar halv fyra.
Ikväll har vi inga planer, bara ta det lugnt antar jag. Hade velat hitta på något, är rastlös efter allt skrivande till uppsatsen.. Ska nog fan ladda ner någon serie och börja kolla på det. Anna, vilken ska jag ladda ner? :P
Nej, dags att börja klä på sig!


Kommentarer
nettskibell

kolla på sons of anarchy eller Pan am =)

2011-11-09 @ 11:37:51
anna

sons of anarchy, gossip girl, pretty little liars, 90210..duvet.. allmänt nördiga tjejserier ;) hahaha. förutom sons såklart..

2011-11-09 @ 22:18:02
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0