Jonas Helgesson

Idag hade vi utbildningens bästa föreläsning med Jonas Helgesson. En kille som har en CP-skada. Han pratade om hans liv med sitt handikapp. Att han var så grymt rolig gjorde ju inte saken sämre. Vid vissa tillfälle fick jag rysningar över saker han berättade för att i nästa stund skratta åt alla hans skämt. Det var så inressant att lyssna på honom, jag hade velat se honom igen! Han var så duktig. Hittade mig in på hans hemsida och där står det han ska vara med på stand-up i Malmö den 23:dje, haha det hade varit grymt roligt. Synd bara att det är en vardag och i Malmö..
Jonas har skrivit två böcker och jag vill läsa båda två! Kommer från mig som hatar att läsa. Men han var så inspirerande och rolig.
Efter föreläsningen satte vi oss i bibblan för att komma fram till vad vi ska prata om imorgon när vi har seminarie 2. Vi sa babbla om hur man ska arbeta demokratiskt. Kommer alldeles säkert att gå bra. Nu ska jag ner i tvättstugan också, skoj med tvätt.. Not!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0