Lång dag..

Hej vänner!
Det var en lång dag med en massa skrivande, och trots detta har jag inte skrivit så mycket idag. Inte så mycket som jag ville skriva. Jag och Anna satt i skolan till fem sedan åkte vi hem med ett tåg som var fullproppat och med en massa tanter och gubbar som bokstavligt talat sprang in i tåget för att få plats. Gubben trängde sig förbi Anna och tanten tog sats och hoppade på tåget framför mig. Tant-fan!
När jag kom hem lagade jag mat, kyckling med bakad potatis och goesåsen.. Sedan dess har jag och hjärtat bara suttit och tagit det lugnt. Lyssnat på musik, pratat och bara varit, så mys! :)
Imorgon är det ännu en dag med uppsatsskrivande, men det kommer gå bra & jag hoppas att jag kommer bli klar imorgon, inte många ord kvar nu. Ska även tvätta imorgon, och kanske passa på att städa! Var ett jävla tag sedan känns det som. Nu ska jag lägga mig bredvid älskling och sova! Puss&Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0