Lördagsmys

Hej vänner!
Sitter hemma hos svärisarna och väntar på att Chrille och gänget som komma hem med maten. Vi beställde pizza oh jag hamburgare. Var inte så sugen på något men mat måste jag ju ha i vilket fall som. Senare ska jag nog en sväng till Anna, där Nettan och Anna också är, tror att de skulle ha lite filmmys så jag hänger på!

Idag var jag nere i malmö och träffade syster, skulle lämna ett par skor till henne som mamma beställt. Men istället för att åak hem direkt så gick vi runt lite i stan. Jag fick två tomtar, en tunika och ett par tights med mig hem. Mysig dag i malmö trots att det var sjukligt kallt.

Imorgon ska vi ut och jogga i pålsjö igen, skönt. Hoppas att det inte rengar men vi ska nog klara det i vilket fall som. Det är även visning på vår lägenhet imorgon, vi håller tummarna för att det är någon som är intresserad. Får se hur det blir. Snart kommer maten så får avsluta nu. Ha en trevlig lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0