Pluggar under min palm

Hej bitches!
Sitter i skolan och pluggar med Anna! Åkte mest hit för att kunna titta i böckerna som vi inte hade hemma. Kurslitteraturen till denna kursen suger ju, finns inget relevant för min text i alla fall. Har inte kommit alls långt idag, sitter och håller på med att fixa till referenserna.. Jag brukar använda fotnötter men måste lära mig göra enligt harvadsystemet (hoppas att det är det vi går efter för annars är jag fucked) haha nejdå, men det ska nog gå bra!
Igår köpte jag mig en ny liten dator, så hittar ni stavfel är det för att mina fingrar snear iväg och trycker på att knappar samtidigt. Än så länge jag nöjd med min lilla bebisdator.

Denna vännen fick det bli!

Nej nu får det vara slut på min lilla paus här under palmen i skolan, haha semesterfeelings deluxe förfan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0