Två och ett halvt år ♥

Hej vänner!

Idag har jag varit i skolan och haft redovisning. Det gick bra. Det var den sista PBL:en för denna gången, herregud vad skönt. Och det verkar nästan som att hela klassen tyckte samma sak: bra i början och väldigt givande, mot slutet blev det långtråkigt och fucked up! haha nej men det blev helt enkelt tråkigt och uttjatat! Men nu är det över & jag är glad. Nu ska jag bara skriva en uppsats som ska in på onsdag, det kommer jag fixa galant. Börjar skriva imorgon tänkte jag.

Jag & älskling har två och ett halvt år idag ♥♥ I love my man! Han är den bästa som finns! Glömde köpa hem något gott till honom, kanske kan baka något till honom istället :)

Annars händer det nog inte så mycket mer idag.. Jag & hjärtat ska nog gå och sola sen men det är inte förrän ikväll. Fram tills dess ska jag ligga här under filten i soffan och chilla tills jag ska laga mat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0