Friday

Fredag igen, det känns som att det var fredag igår. Men jag ska inte klaga, veckan har gått snabbt och det är skönt. Igår hade vi redovisning/presentation som gick kanon :) När vi redovisat och lyssnat på en annan grupps redovisning körde jag, Anna & Nettan över till Danmark för att fira att Martina och Maria gift sig. Det blev en mycket mysig & trevlig kväll igår :) Vi åkte hem vid tiotiden, det tar ju ett tag att komma hem igen.

Idag har jag haft fullt upp med att tvätta och städa. Städningen blev klar för ett tag sedan och sista maskinen är igång så snart är jag färdig med dagens sysslor. Ska möta Anna sen för att panta alla flaskor man samlar på sig och så ska jag hämta mina nya skoooor som har kommit! woho, jag hoppas att dom är fina & att dom passar, håll tummarna nu!!

Förresten så har min halloweendräkt kommit också, jag ska vara pirat och dräkten satt BRA! Bekväm och inte för kort, det kommer bli bra. Ska ner i tvättstugan nu så vi höööres. Ikväll är det idol som gäller :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0