Ge mig skit!

Jag har SÅ ont i kroppen. Jag & Anna var på boxning igår och jag gav allt, FYFAN det känner jag idag. Hela kroppen värker. Skulle nysa nyss och jag skojar inte om något i magen gick sönder. Ska lätt gå på det nästa lördag också, det är så sjuukt bra det passet. Ville bara säga det haha.

Igår var vi ute och åt på O'learys. Jag&Chrille, Anna&Sören, Nettan&Kalle, Pernilla och Affe. Vi hade det trevligt och god mat åt vi. Jag, Nettan, Anna och Pernilla köpte lite godis och åkte sedan hem till Nettan för att titta film. Killarna drog vidare och hade, vad jag förstod det, jävligt roligt igår! :D
Det första Chrille sa när han kom hem var: om du ska ge mig skit så gör det nu, dom andra ska få skit så du kan lika gärna skälla nu! HAHAHA jag skojar inte om jag skrek rätt ut så mycket jag skrattade haha, jag fattade inte varför han trodde att jag skulle skälla på honom och varje gång jag frågade honom svarade han bara: dom andra får skit så då kan du lika bra ge mig också. HAHA, trodde han att alla killar skulle bli utskällda när de kom hem? Är vi såna kärringar allihop?

Senare ska vi till Ättekulla och mysa hemma hos svärisarna. Jag ville en runda till Väla men det ser inte ut som att det blir något med det. Jag ska i alla fall hinna handla godis till Maria som jag ska ta med till henne på torsdag. Aja, tog lite bilder igår men som ni vet så kan jag inte ladda upp bilder. Det är något fel på min dator och jag funderar starkt på att köpa en ny. Denna har levt länge nu och är nog inne på sina sista månader! Nej, dags för lite sen frukost.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0