iOS 5

Igår uppdaterade jag min mobil till iOS 5, det tog sin lilla tid eftersom jag först skulle fixa ny version av iTunes innan jag kunde börja uppdatera. Men allt gick smidigt och jag är glad att jag väntade till igårkväll. I förrgår var det kaos eftersom många ville uppdatera sina telefoner så fort uppdateringen släpptes. Jag är nöjd med hur den nya uppdateringen funkar, telefonen känns lite snabbare och det finns en del nya funktioner som skicka gratis sms till alla som också har uppdaterat sin iPhone till iOS 5, man kan rotera bilderna samt ändra lite med ljuset :) Det stod att det fanns ca 200 nya uppdateringar men jag har inte orkat kolla igenom allt, sålänge mobilen funkar så är jag glad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0