Mysdag med Anna

Hej!

Jag är så trött att jag skulle kunna somna ståendes. Men jag vill inte riktigt lägga mig än. Chrille har sovit ett tag nu, han ligger på mina ben när jag sitter här i soffan så jag kan knappt skriva på datorn haha, kramper får jag också. Men mysigt är det.

Idag har jag och Anna snurrat rundor i Helsingborg och handlat hem en massa nödvändigheter :) Jag köpte en ny filt, en sån där myyysig! Jag köpte även hem en massa ljus, det behövs nu när dagarna blir mörkare och mörkare och när det är så satans kallt ute. Värmeljus eller ljus överhuvudtaget är fan kylans fiende och min bästa vän på vintern. Har i vilket fall som helst haft en mysig dag med min Anna, tack för idag ♥

Imorgon ska jag jobba 8-16 på Begonia. Det är så skönt att äntligen kunna säga Ja till jobb, jag har behövt säga nej de senate fyra gångerna de ring den senaste veckan på grund av grupparbete och föreläsning.. Så imorgon är jag vikarie, känns skönt att kunna jobba ihop lite småslantar :)

Ska titta på tv lite, sen ska jag lägga mig! Vi hörs imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0