Slappa söndaag

Hej vänner!

Nu har det snart gått ännu en helg! Är det inte sjukt så snabbt tiden går? Jag hinner verkligen inte med. Just nu sitter jag och spelar wordfeud med Anna, jag tycker det är skoj, hon tycker nog inte det är lika roligt, haha. Anna la upp en massa bilder från gårdagen på facebook! Haha härliga bilder, gud så roligt vi hade :) Det måste göras om. Både jag & Anna är icke-dansare men ändå var vi på dansgolvet typ hela kvällen! HAHA, det roligaste måste ha varit när Anna dissade en kille som ville att hon skulle dansa med hans kompis. Anna sa typ: Nej, det går så bra utan! och så svingade hon iväg håret framför honom, hahahah fyfan! Värsta bitch-minen på det också, det kan inte bli bättre.

När jag får Annas bilder åker dom upp här! Nu ska jag spela vidare & vinna över Anna :) Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0