12 september

Tjena vänner!

Idag började jag dagen med träning. 15 minuter på crosstrainern, 30 minuter spinning och 30 minuter core. Efter gymmet åkte jag hem och duschade & strax därefter kom Anna på besök. Lite i ett drog jag mig ner mot stan för att ta bussen ut till Laröd där vi skulle ha vårt mentorsmöte. Mötet gick snabbt och enkelt, mentorerna pratade först lite om allt möjligt sedan pratade de med oss enskilt. När det var min tur sa hon i princip bara lycka till :) Nästa vecka har vi praktik så jag tänkte ringa praktikplatsen imorgon och fråga vem som ska vara min handledare och vilken tid jag ska börja osv.

Efter mötet åkte jag hem och har chillat vid datorn bara. Skickat årsredovisning & stadgar till mäklaren, fixat fram en massa underlag till vår revisor, gjort en uppgift till skolan & kollat på idol har jag också gjort. Nu ska jag bara ta det lugnt tills jag ska lägga mig. Hörs imorgon!

Jacuzzi på Kalles 30års dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0