21 09 11

Hej vänner!

Jag är dödstrött & väntar på att min Chrilleman ska komma hem. Så tråkigt när han jobbar och kommer hem sent. Jag borde städa eftersom vi har visning imrogon men jag orkar inte, jag kommer hem en timme innan mäklaren kommer imorgon så då hinner jag fixa lite, dammsuga snabbt & torka av lite.

Idag har jag haft ännu en dag på praktiken, det gick bra som vanligt men barnen var helt tokiga idag.. Vilda lekar och skrik hela dagen, inte konstigt jag är slut i huvudet.

Jag fattar inte varför jag kommer in i dåliga vanor när jag har praktik, jag är konstant sugen på antingen glass eller choklad, vafan! Haha jag lär väl gå upp ett par kilo under Vft:n, dels för att jag är sugen & har ätit ett och annat och för att jag inte orkar träna heller. I helgen ska jag bannemig träna!!

Nu ska jag skriva loggbok sen ska jag ner i tvättstugan. Hejåhå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0