Förskolan!

Hej vänner!

Idag var första dagen på praktiken och det gick väldigt bra, jag tycker dock inte att det är roligt men det är väl sånt jag får ta bara. Jag har tre handledare vilket är lite förvirrande, jag måste berätta allt tre gånger, störigt! Jag ska bara stå ut dessa två veckorna sen är det ett tag kvar tills jag ska dit igen. Alla är i alla fall snälla och så, så det är ju bra. Nu är jag hemma & fryser ihjäl, har tjocktröja och filt!

Igår tittade jag & älskling på Friend with benefits och jag tyckte ärligt att det inte var något speciellt, efter en timme säger Chrille till mig att han tyckte den var tråkig & jag håller med. Jag visste ju redan vad som skulle hända innan jag såg filmen, och det var bara samma sak om och om igen. Den var inte dålig men verkligen inte bra heller. Jag tänkte sätta på en film nu, lägga mig under filten i soffan & ett glas pepsi max på det! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0