Fortfarande inga bilder...

Heeej vänner!

Det går fortfarnade inte att ladda upp bilder så ni får vänta med bilden från både New York & från Kalles 30 års fest. Tråkigt nog men den vill inte funka med mig, piss!

Idag var det första skoldagen efter tre månaders sommarlov. Det gick jättebra & jag är säker på att denna kursen blir bra och hoppas på att den blir hyfsat lätt. Hade först kursstart & sedan ett Bg möte. Fick träffa vår nya handledare som verkar vara helt okej. Såg dock ganska uttråkad ut när hon bad oss alla berätta om varför vi valt denna utbildningen samt lite om vad vi gör på fritiden. Hon rörde inte en min när vi berättade och avslutade varje "samtal" med ett tyst okej. HAHA, torrboll.. skrattade gjorde hon inte heller. Aja, det blir nog bra sen. Vi delade i oss i grupper också och det blev en bra grupp, men det visste jag redan! :D

Efter skolan åkte jag till gymmet med Anna, 20 minuter på bandet och sedan styrketräning i en timme! Det gjorde vi bra Anna :)

Nu ska jag se klart idol sen ska jag duscha hade jag tänkt, PUSS&KRAM.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0