Slut på helgen

Hej vänner!

Dagen började med att jag försov mig & missade mitt spinningpass. Var tvungen att tvätta och skulle iväg till Chrilles föräldrar så Chrille fick gå till gymmet själv så tvättade jag klart. Tog en promenad mellan tvättarna så det fick räcka för idag. Har varit en runda på väla också, skulle köpa nya glas så det gjorde vi :) Tittade lite på Chilli också, underbar butik! Massa fina saker.

Imorgon ska jag på spinning & core på morgonen, sedan är det mentorsmöte som gäller vid halv två. Tråkigt med så sena tider men det är skönt att jag hinner träna innan så det är klart.

Ska snart gå och lägga mig,för somnar jag försent så kommer jag försova mig imorgon igen. Jag har verkligen vänt på dygnet lite, inte bra. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0