Jag kunde ha sovit längre..

Imorse när jag åkte till skoalan var jag grymt trött.. kommer fram till salen vi ska vara i och där sitter en trött liten själ. En enda? Jag var en aning sen tyckte jag, men ändå ingen där. Efter några minuter var vi hela fyra stycken och det tog inte lång tid innan vi fattade att vi var en timme tidiga! F.A.N. Fanns inte så mycket att göra åt saken så vi satt kvar och pysslade med några uppgifter vi alla glömt att vi skulle göra. Kvar över nio började lektionen och varade till tolv. Bra lektion idag, gillar verkligen lektionerna vi har i denna kursen. Efter tolv satte vi oss med gruppen och gjorde klart det sista på vår begreppsspiral så nu är den klar.
Nu har jag ingen skola förrän måndag eller tisdag, känns skönt att få lite fler lediga dagar. Fast jag ska både räkna och läsa så jag har att göra. Har precis kommit hem från gymmet, blev en timmes blandad träning, det fick räcka för idag. Imorgon har jag bokat spinning! Gårdagens spinning var sjukt, haha! Fyfan, under första "konditionslåten" rann det i pannan, då kör man hårt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0