Hemma i hålan

Har haft en mysig dag med familjen idag. När jag kom gick vi ner till stan och hälsa på morfar en snabbis innan vi gick hem. Sedan satt vi framför tv:n och pratade en massa. Sedan lagade vi mat och lagom till Jan kom hem från jobbet var maten klar. Efter maten har vi tagit det lugnt framför tv:n med en god fruktsallad & lite nötter.
Nu ska jag snart lägga mig, är jättetrött. Imorgon jobbar mamma så hinner inte träffa henne imorgon innan jag åker hem. Jag åker hem vid tolv för att mysa med min älskling hela dagen! Längtar efter honom redan, gillar inte att sova utan honom men det ska nog gå för en natt. Hoppas ni haft en trevlig fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0