Inte alls morgonpigg...

Klockan plingade till vid kvart i åtta.. herre min vad det var jobbigt att gå upp. Tusen ursäker ploppade upp i min skalle om hur jag skulle kunna slippa gå upp redan och hoppa över träningen, men jag lyckades ta mig upp i alla fall. Drog på min träningskläder och tog bussen till gymmet. Jag & Nettan gick på spinning sedan avslutade jag med ett Core-pass. Skönt, mycekt skönt. Ikväll ska vi på BodyBalance och det är ännu skönare, ser fram emot det.
Nu har jag precis fixat mat till ikväll.. stekt biffar och gjort en smarrig sallad. Jag är inte hemma från gymmet förrän sent så det är skönt att ha det fixat redan. Jag håller på att tvätta också, jag tycker att jag gör det alltid. Vi använder mer kläder än en hel barnfamilj tror jag.. Aja..
När jag är klar med tvätten tänkte jag åka till Nettan där Anna också är. Jag tror att dom ville vänta med att se nya despan tills jag kom så vi ska se det. Nu kallar tvättstugan på mig, hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0