Jessie J

Har tränat, ätit yoghurt till kvällsmål eller vad man nu kallar det och fixat middag till hjärtat som han ska ha på jobbet imorgon. Imorgon ska vi äta frikadeller, ska bli goooott! Det var längesedan jag gjorde det.
Nu tittar vi på tv, two and a half men.
Imorgon är vi lediga från skolan så jag ska vara hemma och läsa litteratur till litteraturseminariet som vi ska ha på måndag, känns sådär spännande måste jag säga. Längtar lite till spinning och core imorgon, är sugen på ett "svett-pass" & blir man inte svettig på spinning så.. blir man inte det helt enkelt. Nejmen, nu ska jag lägga mig under en filt och vila lite. Eller, vem vilar klockan tio på kvällen? Kanske borde lägga mig istället. Strunt samma, Puss!
Domino
Mama knows best


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0