My day

Hej vänner!
Opponeringen gick väldigt bra idag. Det är inte mycket vi måste ändra på innan den ska lämnas in vilket är grymt skönt! Typ någon mening och referenserna, thats it! Jag och Anna har gjort ett bra jobb, jag är nöjd med vår uppsats och jag hoppas på ett VG faktiskt.
Efter skolan åkte jag och Anna till gymmet där vi gick tjugo minuter på bandet och sedan styrketränade i ca 40 minuter. Sedan åkte vi hem till mig och jag började med maten, samtidigt kom svärisarna förbi. Idag bjöd vi på kycklingwok, gott och längesedan vi åt det så det passade bra.
Imorgon har jag absolut inget planerat, vet inte riktigt vad jag ska hitta på med. Jag är så rastlös om dagarna.. Förslag någon? Det är tråkigt att bara sitta hemma och vänta ut tiden tills hjärtat kommer hem och han håller mig sällskap. Jag ska i alla fall ta mig till gymmet och antagligen blir det någon gång under dagen, orkar inte träna sent imorgon, det är så tråkigt att vara hemma sent.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0