Party Rock

Tar en paus från tvätt och städ.. Jag hatar verkligen att tvätta fönster och det kanske inte är rätt årstid att göra det nu heller för satan vad det är kallt, men alltså man ser ju knappt ut haha. Visningen är imorgon och det hade ju varit bra om man kunde se ut från fönsterna. Har satt på hög musik och springer runt och plockar undan och så, musiken hjälper verkligen, det är inte lika tråkigt då eller vad säger ni? Nu ska jag ladda ner några filmer till ikväll sen ska jag fortsätta.

Just nu:



Kommentarer
hanna

det lät ändå trevligt, idag ska jag förmodligen festa och innan umgås med lite vänner :)

2012-01-21 @ 13:47:07
URL: http://hannawahlbergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0