The Change-up & In time

Har precis tittat på två filmer till, The Change-up och In time. Den första var rolig precis som Nettan sa att den skulle vara. & In time var sjuk bra, den gillade jag verkligen. Har velat se den sedan den gick på bio, eller det gör den kanske fortfarande förresten? Aja, bra var den i alla fall. Nu lyssnar vi på lite musik och ska nog snart lägga oss. Imorgon är det gymmet som gäller för min del. Vilade idag och har ätit mer än jag trodde fick plats i min mage så imorgon ska det tränas igen. Först lite på gymmet sedan ett Body-balance pass och sedan lite på gymmet igen.. Kan inte gå hem eftersom det är visning klockan tolv så jag får stanna på gymmet lite extra imorgon, men det gör inget.
Imorgoneftermiddag åker vi till svärisarna och myser där precis som vi gör nästan varje söndag.


Kommentarer
Sara

De har jag inte sett :)

2012-01-22 @ 07:56:51
URL: http://aamaziing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0