11 mars

Hej vänner!
Redan söndag igen, veckorna går så snabbt. Mindre än tre månader kvar tills vi ska åka till Mallorca, som jag längtar. Idag var det visning så jag och Chrille gick till gymmet vid elva, Sören var också med. Tränade styrketräning med Chrille och sedan gick vi och solade, så skönt det var.

Nu är vi hos svärisarna och chrillar. Jag sitter vi datorn och tittar lägenheter och resor. Vi vann två nya bingolotter för ett tag sedan och igår när jag hämtade ut vinsten så blev det lotter till idag, haha så idag ska jag spela bingolotto, spännande...
Förresten så får jag spel på att bloggen pressar ihop texten när jag skriver inlägg.. Mina radavstånd eller vad jag nu ska kalla det försvinner, bajs. Nu ska jag leta resor. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0