Elever i håret

Hallå vänner!
Hoppas ni mår bra, det gör jag men känner mig ändå konstig haha. Aja, jag är säkert bara trött eller något. Idag har jag varit i skolan och efter skolan åkte vi hem till mig för grupparbete. Vi blev klara och roligt hade vi. Speciellt Julia som letade efter elever i håret! HAHA, dagens alltså! När vi var klara åkte jag och ANna ner till stan en snabbis och sedan till gymmet för 40 minuter styrke(vila)träning haha. Vi var inte speciellt effektiva men vi var där i alla fall. Känner lite smått i magen faktiskt, goooott.
Imorgon ska jag stiga upp klockan fem för första gången på över ett halvår. Jag kommer dö, DÖ! Jag ska jobba onsdag, torsdag och fredag. Åker hem till mamma i Trelleborg och sover där två nätter. Jag slipper pendla två timmar/väg + att jag kan jobba fler timmar. Vi jobbar från 6 - 4, jag kommer vara helt död men det är värt pengarna och sen har jag faktiskt det ganska roligt på jobb. Kommer saknar hjärtat mitt, det är jobbigt att sova utan honom.
Nu ska jag hoppa in i duschen sedan lägga mig i soffan och titta på tv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0