En bra helg

Helgen har gått sjukt snabbt och här sitter jag ännu en söndag och myser i soffan framför datorn. Jag har i vilket fall som helst haft en mycket bra helg hemma hos familjen. I lördags firade vi syster som fyller 20 år nästa helg. God mat och lite cheesecake på det, så gott.
I förra inlägget la jag in en bild på min cykel som ska hämtas om en månad, OM jag längtar! Idag när vi körde hem från Trelleborg var det helt perfekt väder, hoppas det är lika fint när vi ska cykla :)
Imorgon är det dags för mattetenta och det kommer gå skitbra! Det känner jag på mig. Har läst igenom mina papper en sista gång nu ikväll så nu får det räcka. Så imorgon kvart över åtta får ni tänka lite extra på mig som sitter och skriver tenta. Nu ska jag lägga fram det jag ska ha med mig imorgon.


Kommentarer
sara

så gott :)

2012-03-26 @ 14:02:58
URL: http://aamaziing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0