...

Examinationen idag kändes mer som en ursäkt att dra alla studenter till skolan i onödan. Vi var i alla fall där och gjorde vad vi skulle. Jag har blivit superförkyld igen så det verkar inte som att det blir något Danmark för mig i helgen. Jag som har längtat så mycket! Är förkylningen magiskt borta på lördag åker jag nog med över till Dk över dagen, om vi får plats och så. När jag kom hem från skolan satte jag mig i soffan direkt och blev sur över att 90210 inte ville visas på min dator, arg blev jag haha. Men nu så, nu ska jag snart se dagens avsnitt..

Nog om det. Idag hade vi visning av lägenheten igen och nu äntligen verkade det som att någon var intresserad. Paret hade självklart tittat på något annat men de gillade läget, planlösningen, balkong mot gård och hiss. Det är inte helt fel, sen att man vill ändra om i lägenheten det förstår jag, lägga nya fina golv osv. Hoppas hoppas att något händer nu! Så att vi också kan börja leta.

Imorgon är det dags för den nya mattekursen och det känns faktiskt helt okej trots att jag ska åka själv. Det ska i alla fall blir roligt att läsa mer matte. Har precis suttit och läst lite inför imorgon så nu är jag redo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0