Examination

Idag är ingen bra dag. Eller dagen i sig är det inget fel på, sol ute och inte så kallt, det är ju skönt. Jag har blivit förkyld igen och det suger ska ni veta. Vi skulle ju åka till Martin och Maria i helgen och hälsa på & få träffa lilla Mikkel, men om min förkylning inte försvinner så lär jag inte kunna följa med. Bajstolle. Och sen till en annan sak. Jag har haft ett sämpelkort hos sats där man kan få två stämplar i veckan om man tränar och efter tolv veckor får man en gåva. Jag fick ett par flippflopp där det står sats på, jo men man tackar... HAHA, vafan är det för skit att ge. Dessutom bara två "storlekar", stora eller små. Mina passade mig men har man mindre eller större fötter kommer det se löjligt ut.
Aja, idag är det sista dagen på mattekursen och den avslutar vi med examination. Vi ska redovisa vår paruppgift & det kommer gå super! Det är ju mig och Anna vi snackar om haha. Åker in till skolan tidigare för att kopiera lite från böcker på bibblan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0