Grattis syster på din dag

Idag fyller lillasyster 20 år! Grattis till henne. Känns som att det nyss var jag som fyllde 20 och fick handla på systemet. Haha, varför gjorde man en så stor sak av det, som om man inte fick tag på sprit innan man fyllde 20 liksom och sen när man väl blir 20, hur ofta handlar man på systemet då? Jag har nog handlat på systemet max 10 gånger sen jag fyllde 20 och det är ju ett tag sedan nu. Hur gick jag från att skriva ett inlägg om att syster fyller år idag till att prata om hur många gånger jag handlat på systemet?
Idag är en riktgit sugig lördag. Klockan är halv tre och gissa vad jag gjort idag? Legat i sängen och tittat på OTH, exakt hela dagen, sen halv sju imorse. Jag är inte normal!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0