Tentan

Idag åkte jag och Anna ner mot Malmö vid sjutiden för att skriva tenta kvart över åtta. Tentan var hyfsat enkel och jag känner på mig att jag får ett bra resultat. Några små fel har jag gjort men det kan jag överleva med, godkänt är det som räknas och det kommer jag få! Haha, tur att man tror på sig själv. Efter tentan åkte jag och Anna till någon babyaffär och gick där i typ en timme utan att hitta något, vafan. Sedan vidare till Helsingborg och in på H&M, köpte en ny bikini, en orange eller aprikos, grymt snygg. Vi tog bussen till Ikea sen och shoppade loss till LillMikkel. Nu är jag död och ska snart titta på Despan. Hoppas ni haft en bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0