9/5

Jag borde egentligen lägga mig eftersom ögonen inte ser klart men tänkte att jag glömt skriva här på ett tag.. eller kanske inte. Jag minns i alla fall inte när jag skrev senast. Idag har jag först pluggat med C, gjorde klart vår paruppgift så nu ska vi bara läsa igenom allt en gång till för att sedan börja planera vår redovisning, kommer nog bli superbra. Efter det gick jag hem för att vänta på DHL som skulle leverera våra möbler idag, en soffa och en tv-bänk. Vi fick allt och nu är allt nästa klart. Ska ställa i ordning tv-bänk och sånt imorgon. I vilket fall som helst så älskar jag både soffa och bänk. Ska ta bild när det är klart.
Vad har jag mer gjort idag. Jo, halv fem cyklade jag mot jobbet, började kvart i och stängde kl åtta. Det var en hel hög med barn idag men det var ganska kul. Tiden går snabbt när det är full fart och det var det verkligen idag. Imorgon ska jag också jobba med är ledig från allt annat (läs:skola). Ska plugga lite bara men det ska inte ta hela dagen. Nej, sängen kallar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0