16 oktober

Jag har ju helt tappat detta med att blogga. Har haft fullt upp med jobb de senaste veckorna så det är nog det som fått mig ur balans. Denna veckan har jag varit hemma måndag - onsdag pga av min visdomstand från helvetet! Det börjar nog bli bättre, men gör fortfarande sinnesjukt ont. Så imorgon är det back to work som gäller.
Idag har jag suttit och tittat på soffor, jag vill verkligen ha en ny. Jag hatar den vi har. Förstår INTE varför vi sålde vår stora, fina, vita skinnsoffa och köpte denna fula gråa tygsoffa, nej blä. Har hittat några fina, synd bara att det är så dryt att byta möbler. Man får ju inget för det man har och sedan är en soffa inte en av de billigare möblerna.  Nej, dags att ta tag i tvätthögen som väntar på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0