Förkylning

Alltså, jag har fått världens förkylning. Hela huvudet känns stoppat och ögonen rinner stup i kvarten. Igår började det på ritkigt och jag tänkte väl att jag skulle stanna hemma idag, men imorse kände jag mig bättre så jag gick till jobbet. Väl där var jag en zombie med svullna, röda ögon som rann hela tiden. Nyser gör jag också. Inte för att klaga, men VARFÖR skulle jag bli såhär förkyld just nu?
 
En pojke satt och tittade på mig och sa: Katja, titta på mig. Han satt och stirrade en stund innan han sa: Det ser verkligen ut som att du ska bli sjuk när som helst. Hm, ja, jag är redan lite sjuk svarade jag. - Ja, dina ögon är röda, det ser ut som att du gråtit hela natten och det ena ögat är mindre än det andra. HAHA, underbara kids! Om en elev är så uppmärksam, hur tror ni att alla andra har sett mig idag? Jag håller tummarna för att jag är bättre imorgon så jag slipper vara hemma.
 
Nu är det godnatt i stugan.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0