16 april

Hej!

Min första lediga dag på hela veckan, därför har det inte blivit något bloggande alls. Veckan har gått snabbt precis som alla andra veckor, snart är det ju sommar! Som jag längtar. Fastän jag ska jobba så kommer det ändå vara varmt och så har jag ju helgerna lediga, miii, så skönt.

Just nu sitter jag och tittar på tv, igår fick vi en såndär box så nu har vi massor med kanaler (: Ztv som jag saknat så, haha och en massa bra filmkanaler, det gillar vi. Idag ska jag inte göra något speciellt, tvättar och så bara.

Ååh, och nu börjar solen titta fram, ska nog ner i källaren sen och ta upp ett bord som vi kan ha på balkongen sålänge tills vi köpt något nytt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0