Åkte över till Helsingör med älskling.

Vid tid tiden imorse stack jag och hjärtat över till Danmark för att handla lite till min mamma. Hon ville ha fläskstek köpt i danmark så vi åkte över. Jag fick 250 kr med mig från henne men jag tvivlade på att det skulle räcka, vi skulle ju ha två stycken och dom skulle köpas hon en slaktare. Aja, vi åkte över, växlade lite mer pengar fall i fall. Gick först runt lite innan vi hittade slaktaren men när vi väl hittade den så var det mycket folk, inte mycket att göra åt saken utan vi ställde oss i kö! När det väl var vår tur tog mannen fram två stora stekar, skar dom och packade in dom, sen säger han priset. 633 kr tack! Jotack, haha lagom dyrt det blev eller, och dessutom i danska pengar. Aja, mamma blev lite chockad när jag ringde och sa vad det blev, hon bara: Nej, men man kan väl inte lämna tillbaka dom? HAHA, nej självklart inte, och då var vi redan påväg hem igen. Nu har hon iallafall kött så det räcker och blir över.

Älskling ligger och vilar lite nu så jag sitter här lite. Vid fyra ska vi sticka och träna och efter träningen åker vi hem till hans föräldrar för att käka mat och sen stannar vi nog där till ikväll någongång. Sen när vi kommer hem är Nettan och Kalle hemma med deras mini, gud vad kul det ska bli, en liten mini som springer rundor här hemma haha. Äh, nu ska jag nog börja med mamma och jans julklapp! Wiie, ha en trevlig lördag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0