Sticker iväg till gymmet.

Om en halvtimme tar jag och hjärtat bussen till SATS för att träna, nettan kommer och håller oss sällskap tio minuter senare. Ska bli skönt. Tror jag ska gå på bandet idag och även träna lite bröst och triceps. Ikväll ska vi käka mycket goood köttfärssås med spaghetti, kan inte bli bättre.

Imorgon är det fredag, var tog veckan vägen? Iallafall så ska jag åka ner till Trelleborg och hälsa på mamma! Jag har givetvis inte berättat det för henne, blir en liten överaskning. Hoppas bara hon är hemma när jag kommer, jag vet att hon är ledig men man vet aldrig vad hon hittar på med. Ska försöka hitta lite till hennes och Jans julklapp också, mys. Nej nu ska jag väcka mitt hjärta som somnade medans jag kliade honom på ryggen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0