Åker till Danmark idag :)

Hej alla glada :) Allt bra med er ?
Med mig är det faktiskt hur bra som helst, förutom att jag hatar skolan men vafan det är det väl många fler som gör. Idag åkte jag till skolan och började kvart över åtta, vi skulle läsa igenom två marknadskommunikationsplaner för att sedan betygsätta dessa efter våra betygskriterier,på fyra timmar skulle vi göra detta. Känns lönt att behöva tre timmar för att läsa igenom några sketna papper? Nej det tyckte inte jag så jag åkte hem igen. Tyckte det var lite tråkigt att vi itne fick ta med marknadskommuikationsplanerna hem men det stod klart och tydligt "SKA ÅTERLÄMNAS!", Jaha, vad lärde jag mig idag? Det ska jag berätta för er: Jag hatar skolan mer och mer för varje dag som går. Aja, nog om skolan nu.

Senare idag åker jag och älskling över till Danmark till Martin och Maria, ska bli mysigt. Jag tror att hjärtat slutar vid tre-fyra tiden och innan det ska jag hinna till Ättekulla för att hämta bilen, vi fick låna svärföräldrarnas bil, så himla snällt. Annars hade det väl tagit mellan 3-4 timmar för att komma hem till dom vilket är ganska mycket eftersom chrille slutar så pass "sent". Hm, nu ska jag fortsätta arbeta med min marknadskommunikationsplan så jag inte sitter i sista sekund och gör allt sen. Ha en trevlig helg apor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0