Godmorgon fuckers

Jag gick upp redan kvart över sju idag, hoppade in i duschen, åt frukost, fönade håret och tog på mig lite kläder. Det var ju dags för skola idag hade jag fått för mig. Så en halvtimme innan bussen går tittar jag på schemat för något sa mig att jag skulle kunna vara ledig idag och ha skla åp fredag istället (jag har hela tiden trott tvärt om), men vilken tur att jag tittade för jag var minsan ledig idag, det belv jag glad över men mindre glad över att jag stod påklädd klockan åtta på morgonen till ingen nytta. Så jag fick ett ryck och började diska och när det var klart så fick jag för mig att damma av och sen tänkte jag att när jag väl var igång så kunde jag lika bra dammsuga och torka av golven så det gjorde jag och nu är jag klar, wiiie. Det luktar gott och rent här hemma, det gillar vi.

Men nu är frågan, vad ska jag nu hitta på med ? Jag tänkte plugga men jag kan inte börja då jag inte varit på någon föreläsning om marknadskommunikation så det blir ju lite svårt att börja då ja. Och det andra arbete är jag redan klar med, jag kan alltså inte plugga! Vad finns då kvar, jo kanske laga mat som vi alla kan ha med oss till jobbet, men då har jag ett annat problem, vi har inga wookgrönsaker hemma! Igår lagade jag / vi nudlar med kyckling och wookgrönsaker, perfekt att ha med sig till jobbet men vafan jag orkar inte gå och handla nu, kanske ska göra det sen.

Usch jag såg precis hur mycket skit jag skrivit, haha tummen upp för den som läser allt!

Jag & Madde i Sunny Beach 08!



Kommentarer
nettan

Dutti katfish =)Sparar ni mat till mig idag? Jag ska træna o e hemma vid kvart øver åtta tiden ikvæll =) O tummen upp før mig før jag læste allt =) puss

2009-10-06 @ 11:41:01
URL: http://nettana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0