Tvättdags igen.

Godmorgon, eller kanske rättare sagt godmiddag.
Jag har percis burit ner all tvätt och satt på två maskiner, älskar när alla kläder är nytvättade och ligger fint i garderoben / byrån :) haha, vad vuxen man låter när man säger så.
Sitter och kollar på våra bästa år nu och ska gå ut och göra lite mackor till mig.
Idag sticker vi till gymmet när Chrille slutat jobba sen blir det middag och idol idag igen, mys.
Nej nu måste jag göra lite mackor innan jag svälter (okej, överdrivet men jag är hungrig).

Så går det inte att ladda upp bilder heller, skit! D¨å får ni nöja er med denna tråkiga texten haha.


Kommentarer
MISSEXTRA

Har veckan varit bra hitills?:)

2009-09-17 @ 14:41:04
URL: http://missextra.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0