En lång lista

Har precis gjort klart köttbullarna som vi ska ha till middag ikväll, ska bli såå gott.. Det fanns inget på tv innan så därför gjorde jag dom redan nu så är det bara till att värma dom den, fan vad jag är smart, visst? haha nej men nu sitter jag återigen och kollar på tv men det finns inget roligt så jag hittade en sånhär lista som jag precis såg att Nettan också svarat på, tog dock en annan lista. Så här kommer den, läs och ha det så roligt.

ALLMÄNT -
Namn: Katja Jensen.
Piercingar: Ja, i öronen och naveln.
Tatueringar: Ja, i nacken och svanken.
Längd: 165 cm.
Skostorlek: 37, 38 eller 39. (Beroende på skor)
Hårfärg: Brunt.
Är du kär i någon: JAA!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, jag vill bo här.
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Finns säkert någon som tycker det.
Vilket shampoo använder du: Apoliva tror jag det heter, eller Aco.
Vilken parfym använder du: Ingen alls.
Vad är du rädd för: Ganska mycket men mest mörker.
Gillar du att tvätta: Jag varken gillar eller ogillar.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja, lätt.

 

SENASTE -
Film du hyrde: Det minns jag inte.
Film du köpte: Kommer inte ihåg vad dom hette, men dåliga var dom.
Låten du lyssnade på: Britney Spears ft. Lil Wayne - Bad Girl
Låten du hade på hjärnan: Ingen aning haha.
Låten du laddade ner: Vet inte.
Personen du ringde: Chrille :)
TV program du tittade på: Oprah (går på tv:n nu)
Personen du tänkte på: Mamma, ska ringa henne när jag gjort klart denna tråkiga listan.

 

FAVORIT -
Mat: Massa olika, men något kött, potatis och sås är väl en stor favorit.
Låt: Oj, det är nog omöjligt att välja men en bra är Pussycat Dolls - Halo.
Sak att göra: Har nog ingen favorit sak att göra...
Sport: Fotboll, att titta på.
Dryck: Mjölk, cider eller cola.
Kläder: Tights / Leggings.
Film: Vet inte, tycker det finns många bra.
Bil: Audi, helt klart.

 

ANTAL -
Gånger du varit kär: Inte många, två gånger tror jag.
Gånger ditt hjärta brustit: Har inte hänt och kommer förhppningsvis inte hända heller.
Hjärtan brustit på grund av dej: Noll.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några gånger.
Ärr du har på kroppen: Hm, ett i ögonbrynet, knät och tre-fyra stycken på andra benet.

 

SENASTE -
Bok du läste: Vet inte, hatar böcker.
Personen du fick mail av: Besa.
Personen du fick brev av: Ingen aning.
Personen du fick sms av: Tanja.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hm, det var ett tag sedan nu, någon vecka sedan.

 

ÖVRIGT -
Vad har du gjort idag: Vaknat, pluggat lite,  diskat, gjort köttbullar och tittat på tv.
Var det kul: Inte kul kanske men helt okej.
Hur tidigt stiger du upp: Olika beroende på om jag ska till skolan eller inte, men mellan sex och tio.
Gillar du att slåss: Nej, verkligen inte! Jag slåss aldrig.
Vad ska du göra ikväll: Äta god mat med min finaste Chrille och Nettan & Kalle, kolla på idol sen blir det nog en jogging runda efter det.

 

Är du seriös: Beror på vad det gäller.
Vad är du allergisk mot: Inget.
Var har du ont: Just nu i ryggen för jag sitter som en räka i sängen haha.
Använder du hårspray: Bara när jag har lockat håret som händer kanske tre gånger om året, annars inte.
Kan du stå på händer: Yesbox.
Favorit serie: Desperate Housewives och Prison Break när det gick på tv.

 

ÖVRIGT MER -
Salt eller socker: Båda.
Gillar du ketchup: Ja, men inte till allt.
Är du glad nu: Ja, jag är alltid glad.
Var du glad igår: Ja.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Tror inte det.
Vad dansar du till: Dansar helst inte alls.
Stockholm är: Sveriges huvudstad.
Göteborg är: En fin stad.
Kan du sjunga: Kan jag säkert men hur bra det låter är en annan fråga.
Mer värt än guld: Familj, Vänner, Lycka och min Christian.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner får det bli.
Ett land jag helst vill besöka: USA hade varit coolt.
Ska bli skoj: När Chrille och jag hittar en lägenhet och när Sören och Anna flyttar ner hit :)
Ska inte bli skoj: Inlämningsuppgiften vi har till nästa fredag haha.
Sparar till: Något.
Väntar på: Att klockan ska bli fyra så jag och Chrille kan sticka till gymmet.
Pålägg som gäller: Ost eller leverpastej är mina favoriter.
Dagens dryck: Apelsinjuice.

 

Fyfan, nu har jag kramper i ryggen för att jag sitter helt jävla cp. haha måste resa på mig innan jag sjuker ihopa.
Sticker och tränar vid fyra, sen blir der god mat med mina boendekompisar haha och kolla på idol. Joggingrunda efter allt.

 



Kommentarer
nettan

hihihi listor e kul nær man har tråkigt =)

2009-09-16 @ 14:50:42
URL: http://nettana.blogg.se/
SANNA

Hej! :) allt bra? KRAM :)

2009-09-16 @ 22:36:04
URL: http://sannaakarin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0