Drama

Hejhejhopp!

Jag är helt slut, håller på att tvätta, inte det roligaste men men.. Idag har jag varit i skolan, vi hade drama idag. Sjukt roligt måste jag säga, tråkigt att inte hela klassen var där men gud vad vi andra hade roligt. Drama och musik är "lektionerna" som man får kramper i magen av, av allt skrattande.

Efter skolan stack jag hem en snabbis och slängde in en maskin tvätt och sedan stack jag iväg till gymmet. Där blev det crosstrainern i en timme sedan lite magövningar innan jag tog bussen hem igen. Egentligen skulle jag gå på ett BodyPump pass halv sju, men jag hinner inte bli klar med tvätten tills dess, tråkigt!

Imorgon är det i alla fall fredag och vi har en föreläsning samt arbetslagsmöte, slutar klocka  tolv. Då sticker jag direkt till gymmet och kör hårt inför en mysig helg nere i trelleborg hos familjen. Jan fyller år så vi får fira honom lite, med smörgåstårta på fredag och god fläskfilégryta på lördag, haha jag tänker bara på mat! (& lite godis).

Nu ska jag föresten ner i tvättstugan igen, jag måste lära mig att uppdatera bättre. (säger jag varje gång men inget händer). Dåligt av mig, nej, tvätten kallar. Pusshej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0