Lördag

Hej vänner!

Idag började jag dagen med att gå med mamma och syster med hunden. Vi gick till vår gammelfarmor som hade det bra igen. Sedan gick vi förbi min systers pojkväns föräldrars koloni där vi tittade på alla deras djur... Små små kaninungar, så söööta haha. Sen gick vi hem, det blev en runda på tre timmar. Väl hemma så käkade vi lite lunch och sedan gick vi ner till stan och handlade hem till kvällens mat, jag fick även med min ett skärp och ett linne. Fick ett par shorts av min syster som hon inte passade men som var en aning stora för mig så jag fick ha ett skärp till, men sköna är dom. När vi kom hem bakade jag hamburgerbröd & sedan hamburgare som blev kvällens mat. Nu sitter vi alla i soffan och chillar framför tv:n. Det är marknad en bit utanför Trelleborg, vet inte om vi ska dit. Jag känner inte direkt för det, det gör nog inte dom andra heller.. Kanske ska hyra en film eller två, tips i så fall? :)


Kommentarer
Tua

sv: det är bara bra! :) några planer inför kvällen?

2011-08-06 @ 18:54:01
URL: http://tuaeleonora.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0