Gymmet klockan sju.

Hej vänner!

Idag gick tågen som de skulle så jag var hemma lite över fem. Gjorde lite snabbmakaroner för jag var sjukt hungrig. Jag & älskling ska till gymmet klockan sju, där möter vi Nettan också så blir det lite styrketräning. Är gryyyymt osugen men jag har bett Chrille tvinga med mig om jag börjar med "åh, nej jag orkar inte, jag stannar hemma" haha, fuck det. Jag ska dit och träna ben, mage och lite bröst tänkte jag. Lite blandat helt enkelt. Det blir nog någon timmes träning sen drar vi hem igen, är trött idag så jag känner för att se på film ikväll, hoppas att vi hinner :) Nu ska jag vila en kvart, PUSS!


Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. hihi tack så mkt :D



hm asså man betalar typ tull direkt i affären de står taxes på kvittot å är typ 25% av det som står på prislappen :P

2011-07-27 @ 18:24:38
URL: http://vadfanskajagheta.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0