Love stoned

Hej vänner!

Har ni haft en bra dag? Min dag har varit super. Började dagen med att jogga i ca 40 minuter, eller ja, jag joggade nog bara 30 sen fick jag så mycket håll att jag fick gå snabbt den sista biten istället. Det känns i benen i alla fall. Efter det gick jag hem och duschade för att sedan ta bussen till svärisarna så jag kunde ligga i trädgården och sola. Chrille & Jan cyklade ner mot Lund för att sedan fortsätta hemmåt, Jan ner till Trellborg och Chrille tillbaka hit. Han cyklade också hem till sina föräldrar där vi stannade på grillat. Sedan tog jag bussen hem & Chrille cyklade. Nu ska vi snart se film men jag är lite sugen på en promenad först, får se vad hjärtat säger. Annars blir det film direkt. Imorgon är jag ledig så jag tänkte ta en maskin tvätt & är det lika fint väder som idag så vill jag till stranden och sola & bada, har ju inte badat i havet än! Sen ska jag på ett Combat-pass med Anna kl 5, det ska bli så kul, hoppas bara att dom ändrat lite på passet så att det inte är samma som innan, dags för lite nytt känner jag.

Nej, promenad eller film? Vi får se. Hörs imorgon, piss on you!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0